20 Aralık 2014 Cumartesi

TEYZE DEĞİL ABLAYIM BEN !!!!

Gönderen lovely zaman: 15:27


Bu aralar izlediğim en iyi reklam hatta 2014 dün en iyi reklamı diyebilirim. Genç kızımıza küçük çocuğun teyze demesi o anda her tarafın karanlığa gömülüp hemen arkasından gelen nefis arabesk şarkı
 Bana teyze teyze dedilerrrrr
Döndüm baktım resmen bana dedilerrr
yüzümde şapşal bi gülümsemeyle seyrediyorum her seferinde çünkü mini mini bebeler artık banada teyze demeye başladılar   .Gözlerim dolu dolu teyze değilim ablayım ben demek istesem de minnoş suratlarına bakıp teyzen kurban olsun sana derken buluyorum kendimi.Acı verici bir durum olsa da daha kötülerine de hazırlıyorum kendimi bunun bi üst leveli otobuste gençlerin yer vermesi olacak ki o daha acı sanırım.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review