28 Aralık 2014 Pazar

BİR EVİN İLKİ OLACAĞINA DAĞDA TİLKİ OL

Gönderen lovely zaman: 18:12

 ''Bir evin ilki olacağına dağda gezen tilki ol ''  tam da benim için söylemiş atalarımız bu sözü .Geçen gün daha önce hiç görmediğim bebeklik fotoğrafım elime geçti. Resmen üstümden fakirlik akıyo acıdım kendime yazık olmuş bana gerçekten. Kardeşlerimin hepsinin stüdyoda çekilmiş fotoğrafları var.Peki lovely nin suçu neydi ?Tek suçum ilk çocuk olmak.İlk çocuklar her zaman ailenin en parasız dönemlerine denk gelirler.Anne- babanın en genç dönemleri acemiliklerini ilk çocuğun üstünde atarlar.Böylelikle hayata  1-0 yenik başlamış olursun .Çok sevilirsiniz orası kesin ama zaten o dönemi de hatırlamazsınız küçüksünüzdür.İlk çocuk olmanın bütün dezavantajlarını yaşadım.Bi kere küçük yaşta anne oldum kardeşlerin sorumluluğu üstüme yüklendi .Sokakta kardeşlerime gözkulak olmaktan oynayamadım.onların yaptığı yaramazlıkların cezasını bende çektim.Sürekli kardeşleri oyalama durumu vardır bi kere anne iş yaparken onlara gözkulak olursun ağladığında susturmak için türlü şaklabanlıklar yaparsın yani zordur abla olmak küçük yaşta olgunlaşırsın üstünede yapışır bu olgunluk zaten herkes büyüdüğünde kardeşlerle ebeveynler arasında köprü olursun bütün sıkıntıları önce sen duyarsın çözmeye çalışırsın her şeye rağmen yine güzeldir kardeşlerinin olması ,onlar üzüldüğünde daha çok üzülmek,mutlu olduklarında onlardan daha çok mutlu olmak ama yinede tercih hakkım olsaydı abla olmayı seçermiydim emin değilim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review