30 Aralık 2014 Salı

HARİKA BİR YILDI !BUNUN PARÇASI OLDUĞUN İÇİN TEŞEKKÜRLER

Gönderen lovely zaman: 11:43

Bu aralar facebookta açtığınız her sayfada karşınıza çıkan sevimsiz mesaj.Yine yeni bir yıl arefesi... Giden bir kaç yıl benim için çok kötü geçti . Eskiden  piyango biletimi alıp büyük ikramiyenin bana çıkmasını beklerdim. Para çıkıncada yapacaklarımın hayalini kurmak gibi boş ama mutluluk veren zevklerim vardı. Şimdi yeni yılda tek dileğim  geçen yılları aratmaması. Artık yaşlandığımdanmıdır bilemiyorum ama yeni yıldan tek beklentim huzur.Geçen yıllar hayattan çok fazla bişey beklememeyi öğretmiş bulunuyor bana.Kendim için böyle dileklerim olmasa da yeni yıl bu yazıyı okuyan herkese aşırı mutluluk,sağlık , bol bol para  ve huzur getirsin inşallah 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review