14 Aralık 2014 Pazar

MY LOVELY GİRL

Gönderen lovely zaman: 20:36

Dizi 2014 yapımı
Başrollerde:
Rain (lee hyun wook)
Krystal (yoon se na )
L (shi woo)

 Hyun wook ( Rain )  sevgilisini gözlerinin önünde yaşanan  bir trafik kazasında kaybedince 3 yıl yaşadığı şehirden arkadaşlarında uzak kimseye haber vermeden  sevgilisinin yasını tutuyo

Bir gün ölen sevgilisinin kız kardeşinin yardıma ihtiyacı olduğunu öğrenip ona yardım etmek için  Seul'e dönüyor.Esas kızımız yoon se na (krystal jung)söz yazarı.



 Hyun wook Se na 'ya yardım edebilmek için varisi olduğu müzik şirketi ANA 'ye  geri dönüyor . Zamanla aralarında başlayan aşk ve bu aşkın yaşanmasını istemeyen kişilerin yaptığı entrikalarını izliyoruz dizide .Bana sevgilisinin yasını bu kadar uzun süre tuttuktan sonra onun kız kardeşine aşık olması biraz garip geldi açıkçası  yada aşkları çok iyi işlenmedi dizide inandırıcı gelmedi yani  diziyi de sonuna kadar izlememin sebebi nasıl bir sona bağlayacaklarını merak etmem keşke merak etmeseydim sonu da dizi gibi sıradandı. Dizi çok yavaştı   sürekli atlayarak zor bitirdim,  sıkıldım . Romantikte olsa  belirli bi temposu olan dizileri seviyorum. Dizi bitene kadar se na' nın shi woo' yla ( L) beraber olmasını istedim.



 krystal ın oyunculuğu da kötüydü çok donuk ifadesiz başladı ve bitirdi diziyi   bide dizi boyunca kıza o bacaklarla mini etek giydirmediler mi :)  Kısaca  Rain hayranıysanız onun için izlenilebilir ama uyarayım  çok vasat bi diziydi.Dizideki en güzel şeylerden biri Rain ve L hariç Kim Tae Woo 'nun söylediği bu şarkıydı.


 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review