6 Aralık 2014 Cumartesi

CAN LOVE BECOME MONEY

Gönderen lovely zaman: 00:12


Çok severek izlediğim bi diziydi can love become money.Neden bu zamana kadar yazmadım bilmiyorum ama nette dolaşırken karşıma çıkınca yazmadan geçemedim. romantik-komedinin hakkını veren bir dizidir benim için .Bir çok sahnesinde kahkahalarla güldüm.Hala izlememiş olanlarınız varsa bi şans versin bu diziye.Sizi yormadan eğlendirecek her bölümünü sıkılmadan izleyeceksiniz.. En azından benim için öyle oldu :)

Dizinin konusuna gelecek olursak
efenim yakışıklı, sert ,ukala,  zengin bu yüzden herşeyi parayla elde edebileceğini düşünen ceo'muz ma ın-tak (yeon jeong-hun) rolün hakkını vermişti gerçekten


Ma ın-tak cevresinde pek sevilen birisi değil.sevmemektede çok haklılar aslında .Esas kızımız yoon da-ran (uhm ji-wo ) sevgilisi tarafından dolandırılır bu yüzden tefecilere büyük miktarda borçlanır .Bu borçtan kurtulabilmesi için de ölmesi yada ma ın-tak la evlenmesi gerekiyor.Tabi ki kızımız evlenmeyi seçip ma ın-tak 'ın yanında sekreter olarak işe başlar.Böylelikle sonu aşkla bitecek oyun başlamış olur.


Uhm ji-won 'u ilk defa bu dizide izledim dizinin ilk bölümlerinde hiç sevemedim kendisini saç şeklinden dizi boyunca nefret ettim ama dizinin sonlarına doğru sanırım  artık izlemekten yüzüne aşina olduğum için sevimli gelmeye başladı :)
Dizide en sevdiğim kadın karakter şef ha (shim eun-jin).Nevi şahsına munhasır birazcık çatlak oldukça komik ve pek  sevimli bi karakterdi doğrusu
Dizi 2012 yapımı izlenmeye değer diziler arasında benim için 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review