9 Aralık 2014 Salı

HAZIRCEVAP İNSAN GÜZELLİĞİ

Gönderen lovely zaman: 22:17


Hayatım boyunca hazırcevap insanları hep sevşimdir. Birisi seni üzecek bişey söylediğinde anında cevabını verebilmek ne güzel şeydir. En çok korktuğum şeylerden birisi karşımdaki insanı kırmak olduğu için hep kırılan ben olurum .Söylemek istediğim şeyleri de yüzüne söyleyemem kimsenin ondan sonra gece boyunca şöyle söyleseydim ne güzel olurdu,niye böyle cevap vermedim?diye düşünür dururum kafamda olayla ilgili bin tane senaryo yazar oynatır süper cevaplar yapıştırırım :)  ama iş işte geçmiş,  yediğim laf yetmemiş gibi bide gece boyu o lafa zamanında vermediğim cevabı bulmaya çalışırım .Bu yüzden hazır cevap olmak gerçekten iyidir içinde biriktireceğin bişey kalmaz mesela kafanı yastığa koyar koymaz uyursun.Yetiştirilme meselesi mi yaratılış mı bilmiyorum ama sonradan kazanılmadığı kesin en azından ben kazanamadım .Bir kaç başarısız denemeden sonra bıraktım zaten .Bu yeteneği sonradan kazanan varsa önerilere aÇığım :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review