20 Haziran 2015 Cumartesi

ÖZÇEKİM ÇİLESİ

Gönderen lovely zaman: 12:30


Bir selfie çılgınlığı aldı başını gidiyor.86. oscar törenine damga vuran fotoğraftan sonra hızlı ve sinsi bir şekilde yayılmaya başlayan akım bizim tabirimizle özçekim artık öyle bir hal aldı ki elini sallasan selfie çeken birine değiyor.Olay öyle çılgın boyutlara ulaştı ki Amasyada selfie çeken nurtopu gibi şehzade heykelimiz bile var.

Bir tek ben sevmiyorum galiba bu özçekim şeysini belkide fotojenik olmadığımdan dolayıdır ama bir insanın sosyal medya hesaplarında 50 kere yüzünün fotoğrafını paylaşması da pek bir anlamsız geliyor.

Sizinde her anını çeken arkadaşlarınız var mı bilmiyorum ama benim bu selfie akımına kurban verdiğim bir arkadaşım var o kadar abarttı ki bu durumu buluştuğumuz zaman tek kelime bile etmeden onun kendini garip şekillere sokarak çektiği selfielerle dolduruyoruz zamanı .Etraftaki insanların ona bakması da cabası utanıyorum kızdan yahu .

Bu çılgınlığın tek güzel yanı ''arkadaşım bir fotoğrafımızı çek '' sözünü bir nebze olsun hayatımızdan çıkarmış olması.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review