24 Haziran 2015 Çarşamba

EVDE KALDIM BEN !!!!!!

Gönderen lovely zaman: 12:30

''Evde kalmak ''  gece dışarı çıkmayıp evde oturmak anlamından farklı şeyler çağrıştırıyorsa  artık sizin içinde tehlike çanları çalmaya başlamış demektir.

Aynı çanlar benim içinde çalmaya başladı.Aslında kendimi bildim bileli hiç evlilik planlarım olmadı benim. Bir gelinlik hayalim bile yoktur mesela.Her zaman okul bitsin ,güzel bir işim olsun ,kendi ayaklarımın üstünde durayım derken  gençlik geçip gitti.

Yalnız her şey iyi güzelde hesaplayamadığım tek şey varmış oda biyolojik saat.Efenim bu zalim olay bünyede öyle bir çocuk isteği yaratıyor ki evlere şenlik.

Tamamen evlilik karşıtı değilim aslında evlilik sevdiğin insanla olursa güzel şey aslında  ama mesele sevebileceğin adamı bulmak .Beyaz atlı prensten umudu keseli yıllar oldu.Kurbağadan prens yapmayı denesem de özünde kurbağa olan prens bir  süre sonra tekrar eski haline döndü .

Bir kaç yıl öncesine kadar evde kalmakta nedir ? Eşya mıyız biz arkadaş derken şu an itibarıyla büyük bir üzüntüyle söylüyorum ki bende evde kalmışım....

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review