5 Nisan 2015 Pazar

VESİKALIK ÇEKTİRME FOBİSİ

Gönderen lovely zaman: 15:20


İş başvurusu için vesikalık çektirmem gerekince benim için gerilim filmi başlamış oldu .Normalde de fotoğraf çektirmeyi sevmediğim için fotoğrafçıyla baş başa kalınca 
-Kafanı biraz eğ
-Olmadı biraz sola
-Şimdi gülümse
-Çekiyorummmmm
komutları katiliyle baş başa kalmış kurban hissi yaratıyor bünyemde .Böyle olunca da zaten gergin olan bünyem iyice geriliyor yüz kaslarıma hükmedemez hale geliyorum ve her seferinde ortaya cinayet işlerken suç üstü yapılmış  sabıkalı fotoğrafıyla çıkıyorum fotoğrafçıdan.
Yıllar önce çektirdiğim sağ olsun fotoğrafçının da bana acıyıp photoshopla gülümsettiği vesikalığımı uzun süre kullandım ama yeni bir fotoğraf çektirmek farz olunca netten nasıl fotojenik olunur yazıları bulup ezberleyene kadar okudum ayna önünde provalar yaptım .Bu sefer başarıcam benimde gururla gösterebileceğim Adriana Lima kıvamında vesikalık fotoğraflarım olacak .

NOT:Teknoloji bu kadaR ilerlemişken bizi bu vesikalık stresinden kurtaracak icadı yapacak kişinin şimdiden ellerinden öperim 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review