11 Ocak 2015 Pazar

KAKÜL

Gönderen lovely zaman: 17:15


Doğru kesildiği zaman yüzün tüm ifadesini değiştirebilen tamamen farklı bir havaya girmenizi sağlayan şeydir kendileri.Hep çok beğenmişimdir ama dünya üzerinde kakül yakışmayan tek insan benim sanırım çünkü ben henüz kendim hariç yakışmayanını görmedim.Çevremde kakül kestirenleri görüp iki  kere kestirme gafletinde bulundum artık bendeki nasıl bi kakül sevgisiyse 1.sinde anlamamakta ısrar edip 2. defa aynı hatayı yapmışım sonuç koca bi hüsran saçımı kestirdikten sonra daha kuaförden çıkmadan saçlarımı tokayla tutturup bi kaç ay öyle dolaşmak zorunda kaldım.Size yakıştığını düşünüyorsanız ve aranızda  ne işim olur kuaförle,benim elimden her iş gelir kakülümü de kendim  keserim diyen cesur yürekler varsa evde kakul kesmenin şöyle basit bir yöntemi varmış 




0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review