4 Ocak 2015 Pazar

BALLI BAKIM

Gönderen lovely zaman: 18:54


Sizde benim gibi doğuştan sarışın değilseniz ve sarı saçı seviyorsanız yaptırdığınız işlemler sonucunda saçların kadayıfa dönüşmesinin  kaçınılmaz olduğunu bilirsiniz .Sonrasında bu yıpranmış saçlarda kurtulmak için yapmadığımız bakım almadığımız ürün kalmaz bende bu dertlerden muzdarip birisi olarak en son denediğim ve çok memnun kaldığım bi maskeden bahsetmek istiyorum .Zeytinyağlı bal maskesi yapımı oldukça basit ama etkisi gerçekten güzel 4 kaşık bal 6 kaşık zeytin yağını iyice karıştırıp kuru acımıza sürüyoruz ben diplere değdirmeden saç uçlarıma sürdüm sürerken biraz zorluyo daha sonra streç le sarıp 45 dk bekletip yıkadım kuru saç uçlarım yumuşacık oldu kolayda taradım.Sizde evde kendi yaptığınız kimyasal olmayan ürünlerle bakım yapmayı seviyorsanız denemeye değer

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review