30 Ocak 2015 Cuma

İYİLİK YAP KÖTÜLÜK BUL !!!!!!!

Gönderen lovely zaman: 16:36


''Sana yapılan kötülüğe iyilikle karşılık ver''

Herkes yapabilir mi? Herkes yapabilir mi bilemiyorum ama ben yapamıyorum .Kötülüğe kötülükle mi karşılık veriyorum ...hayır ..bu erdemli bir davranış mıdır?...evet ..kesinlikle erdemli bir davranıştır hatta insan olana verilen en büyük ceza olabilir.Peki karşımızdaki insan değilse.O zaman senin iyiliğine daha kötü şekilde karşılık verir.Sabrının sınırlarını zorlar.Kendini enayi gibi hissetme duygusu kaçınılmaz olur.Bende bu aralar kendimi enayi gibi hissediyorum değer verdiğim hep iyiliğimin dokunduğu sayemizde bir yerlere gelmiş iş güç sahibi olmuş insandan yediğim büyük kazığa yaptığı kötülüklere rağmen yanıma gelip yaptığım şeylere çok pişmanın dediği anda geçmişi silip nefsimi yenip affettim ama karşılığında ne aldım ? Koca bir '' sıfır''  .O bir kaç ay geçmeden yaptığı kötülüklere ,ben alnıma yazılmış koskocaman bir enayi yazısıyla hayatımıza devam ettik .O yüzden bu erdemli davranışa olan inancımı kaybettim .Bundan sonra bana taş atana taş ,ekmek atana ekmek atıcam .Tabi becerebilirsem ......

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review