23 Kasım 2014 Pazar

ÇILDIRTAN İŞ GÖRÜŞMESİ MACERALARI

Gönderen lovely zaman: 23:28


iş görüşmeleri ,mülakatlar ister kurumsal bir şirket olsun ister küçük bir işletme iş görüşmesine gidiyorsanız muhakkak devrelerinizin yanmasını sağlayacak bir kaç soruyla karşılaşırsınız. İşsiz olduğumdan (evet hala iş bulamadım ) bu aralar sıklıkla yaptığım aktivitedir.Ben artık alıştım soruları yadırgamamaya başladım
-evlimisiniz?
-hayır
-hiç evlenmediniz mi ?
-hayır
...............
Bekarları güvenilmez buluyor sanırım.biraz daha zorlasa özel hayatını delik deşik edicek.Gerçek bir sinir harbi zaten bu sorulara sakinliğini koruyarak cevap veriyosan ideal elemansın
-bizi neden tercih ettiniz
-yani bilemedim şimdi işsiz olduğum için olabilirmi ?ayrıca ben değil siz beni tercih edin lütfen 
...........
Eger yakın zamanda iş görüşmesine gidecekseniz şu sorulara hazırlıklı olun
-kendinizi 3 kelimeyle tanıtabilirmisiz? (zeki,çevik,ahlaklı )
-burcunuz nedir? (hangi burçlara göre alım yapıyorlar anlamış değilim ama )
-seni neden işe alalım? (işsizim,bi sevap işlemek istersiniz belki)
-sevmediğiniz özellikleriniz nelerdir?
bu soruları soran insan kaynakları elemanı güleryüzlü ve insancılsa sorun yok bi süre sonra heycanını yenip sohbet ortamında bitirirsin görüşmeyi ama küçük dağları ben yarattım havalarında  ahkam kesen bi tipse o görüşme eziyet olur uzar,uzar,uzar.......

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review