26 Ekim 2014 Pazar

MARRİAGE NOT DATİNG

Gönderen lovely zaman: 21:01


2014 yapımı dizimiz 16 bölümden oluşuyo ve romantik komedi tarzında

OYUNCULAR:
Han groo - Joo jang-mi
Yeon woojin - Gong gi-tae
Jinwoon - Han yeo-reum
Han sun-hwa - Kang SE-A

KONUSU:
Gong gi-tae ailesinin tüm ısrarlarına rağmen evlenmek istemeyen 33 yaşında bir estetik cerrahtır.Joo jang-mi 29 yaşında lüks bi magaza da çalışan gerçek aşka inanan sevgilisine evlenme teklif etmek üzereyken terk edilen kızımız. Terk eden sevgili gi-tae nin arkadaşı ( sarı kafa dizideki en sevimli karakter ) gi-tae ailesinin asla kabul etmeyeceğini bildiği kızımızı ailesiyle tanıştırıp ailesini evlilik düşüncesinden vazgeçirmeyi düşünür (kızımızı eski erkek arkadaşından intikam alma vaadiyle kandırır)


  Gong gi-tae yakışıklı estetik cerrahımız daha önce izlediğimi hatırlamıyorum ama bu dizide oldukça sevimliydi .Bundan sonra başrol de başka dizilerde de görürüz diye umut ediyorum.



Yoon eun hye 'i andırdığı için sevdim kendilerini .Dizide de oldukça sevimliydi


Han yeo-reum ve Kang SE-A rollerini başarıyla canlandırdıkları için sanırım dizinin en sevimsiz iki tipiydi .Kore dizilerinde ikinci kadınların entrikalarına alışığız da ikinci adamın sevimliliği diye bişey vardı bu dizide onu bulamadım

 Dizi komedi unsurunu çok güzel kullanmıştı .Komedinin olduğu her sahne de çok güldüm ( sıkıldığım bölümler daha çoktu ) ama o kadar güzel romantik komedi izledim ki bu dizi vasatın üstüne çıkamadı benim için .Vakit doldurmak için izlenilebilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review