5 Ekim 2014 Pazar

IT'S OKAY IT'S LOVE

Gönderen lovely zaman: 01:01

evettt taze biten dizimiz... ben bayıldım daha once izlediğim kore dizilerinden tamamen farklı ve cesur ilk bölümde anlıcaksınız ne demek istediğimi.zaten korenin ilk psikolojik dizisiymiş.dizi 2014 yapımı

OYUNCULAR:
gong hyo-jin (ji hae soo)
jo ın sung ( jang jea yul )
sung dong II (jo dong min )

KONU:
jang jea yul ünlü bi yazar aynı zamanda dj ama takıntı hastalığı var  ji hae soo psikoloğumuz ama onuda psikolojik sorunu var aslında karakterlerin çoğunun psikolojik sorunları var veee hepsi aynı evde yaşamaya başlarsa düşünün ortaya çıkan komediyi diziyi ben çok sevdim ilk bölümler oldukça eğlenceliydi sonlara doğru biraz drama kaysada sonu güzeldi çok şükür :) zaten gong hyo-jin in izlediğim bütün dizileri çok güzeldi bunda da iyi iş çıkarmış ben bayılıyorum bu kıza  gerçekten iyi oyuncu ama ağlamayı beceremiyo sanki :) Bu dizideki kıyafetleride çok iyiydi (master sun daki kıyafetleri düşünülürse ) dizide bayıldığım diğer karakter sung dong II  sunbae verdiği tepkiler, mimikler süperdi.
 izlemek isterseniz buraya TIK TIK

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review