24 Eylül 2014 Çarşamba

I MİSS YOU

Gönderen lovely zaman: 12:16
Basrollerini yoon eun-hye(zoe),park yoo-chun(han jung-woo),yoo seung-ho(harry) paylaştığı kore dramamız. Yoon eun-hye hayranı olduğum için bütün dizilerini izlemeye çalışıyorum misa dan sonra kore draması izlemeye yeminli olsamda YEH için yaptım bu fedakarlığı :) Dizinin konusu babası katil sanılan herkes tarafından hor görülen kızımız ile zengin fakat hiç arkadaşı olmayan oğlumuzun çocukluktan başlayan aşkı,bi sürü acı olay sonrası ayrılıp yıllar sonra tekrar karşılaşmaları.Yarım bıraktığım tek kore dizisi ben yarım bıraktım ama sevenide çok dizinin . Böyle düşünen sadece benmiyim bilmiyorum ama harry ye haksızlık edildiğini düşünüp izlemekten vazgectim.Harrycim en kötü günlerinde zoe ye sahip çıkıp onu üzen herkesi öldürmeye yemin etmiş bir yiğit :),anladım adamı kötü karakter yapıcaksınız ama delirtip akıl hastanesine yatırmakta neyin nesi. Mutlu sonla bitiyomuş dizimiz ama kime göre ?neye göre ? mutlu son :) 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review