22 Eylül 2014 Pazartesi

EN İYİ ARKADAŞIN EVLENİRSE!!!!!!! DİKKAT BU Bİ İÇ DÖKME YAZISIDIR

Gönderen lovely zaman: 15:24
 
Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen,mutluluğu,acıyı,hemen hemen aynı kaderi paylaştığım hatta evde kalma yolunda beraber ilerlediğim arkadaşım evlilik yolunda ilk adımı atmak üzere...oysa beraber aynı huzur evini paylaşma planları yapıyoduk :)enişte adayıyla tanışmayı erteledikçe erteledim ama büyük gün geldi çattı adamı sevmicektim kesin ideal kaynana adayının sorması gereken bütün soruları sordum adama evin varmı?çok borçla evlenmeyin? hangi muhitte ev tutucaksınız?işin kötüsü bütün sorularıma içtenlikle cevap verdi.buluşma sonunda ben enişte adayını bağrıma bastım ama o benden nefret etti kesin ..kıskanıyomuyum tabiki evet seven kıskanır kardeşim :) ama bencilmiyim asla o benim en bi sevdiğim ..umarım en mutlu o olur.. ben evde kalma yolunda tek başıma mücadelemi vermeye devam edicem..durmak yok yola devam :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review