17 Mart 2015 Salı

YÜZYIL HASTALIĞI :ERTELEMEK

Gönderen lovely zaman: 12:00

Gelişen teknoloji  sayesinde hızla akıp giden zamana rağmen çoğumuzun yaptığı en büyük hata hayatı ertelemek.İnsanın kendisine yapacağı en büyük kötülük  bence çünkü kısacık hayatımızda hiç bir şeyi erteleme lüksümüz yok zaman o kadar hızlı geçip gidiyor ki biz sürekli bahaneler üretip tembellik yapıp çaresizlik içinde erteliyoruz.
 Lise zamanı üniversiteye bir gireyim rahatım,üniversiteyi kazanınca bir işe gireyim sonra rahatım , daha sonra benim için kpss 'yi kazanayım kesin bundan sonra rahatım derken bugün bitsin,bu ay bitsin ,bu sene bitsin diye diye ömür bitiyor.
Bu koşuşturma içinde sadece yapmak istediklerimizi değil hislerimizi de erteliyoruz böylelikle sorunlar ,pişmanlıklar,duygular birikiyor .Zaman o kadar hızlı geçiyor ki arkana baktığında yapılmamış,söylenmemiş ne çok şey biriktirmişim diye üzülmek hiç bir işe yaramıyor sonra bir bakıyoruz arkamızda keşkelerle dolu bir hayat bırakmışız.Bende şu erteleme illetinden kurtulmak için bir yerden başlamak gerektiğine karar vererek her zaman yapmak istediğim şey olan japonca kursuna yazıldım .Eğer bu hayali başarıyla gerçekleştirirsem ölmeden önce yapılması gereken 10 şey listemi hazırlayıp hayata geçirmeyi düşünüyorum .

0 yorum:

Yorum Gönder

 

kore delisi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review